Companii

Efecte nevăzute ale pandemiei: Producţia de biciclete, la fel ca industria auto, este afectată de o criză a componentelor ce va dura până în 2022. Cererea e însă la cote maxime. Romania a produs peste 1,4 milioane de biciclete (normale şi electrice) anul trecut, în urcare de la circa 1,2 milioane în 2019

Efecte nevăzute ale pandemiei: Producţia de biciclete, la fel ca industria auto, este afectată de o criză a componentelor ce va dura până în 2022. Cererea e însă la cote maxime. Romania a produs peste 1,4 milioane de biciclete (normale şi electrice) anul trecut, în urcare de la circa 1,2 milioane în 2019

Decathlon, un gigant cu prezenţă în 50 de ţări din lume, produce în România biciclete în două fabrici partenere şi are în plan să dezvolte această activitate.

Autor: Cristina Roşca

04.03.2021, 15:00 368

♦ Din total, Decathlon este responsabil pentru circa 860.000 de unităţi, iar ţinta pentru 2021 este de peste 1 milion de biciclete „made in Romania“ ♦ Francezii sunt încrezători deşi afirmă că va fi un an mai complicat din cauza crizei din producţie.

Producţia de biciclete, la fel ca industria auto, este afectată de o criză a componentelor, acesta fiind unul dintre efectele pandemiei de COVID-19. Mai exact, lunile de lockdown în care fabricile şi magazinele fizice au fost închise şi perioada ce a urmat în care zona de producţie a funcţionat la parametri reduşi se resimt acum şi se vor resimţi inclusiv anul viitor.

„Din informaţiile pe care le avem astăzi, pe piaţa internaţională de biciclete există o criză a disponibilităţii anumitor componente. Această lipsă a disponibilităţii are drept cauză contextul din 2020“, spune Ioana Anghel, wheel sports leader în cadrul Decathlon Romania.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO