Energie

Efectul Agip în vânzările MOL: cele 42 de staţii noi au dus la o creştere a vânzărilor cu 21% în T3

Efectul Agip în vânzările MOL: cele 42 de staţii noi...

Autor: Roxana Petrescu

09.11.2015, 00:06 334
MOL România, filiala locală a grupului petrolier ungar MOL, a început să simtă efectele pozitive ale preluării celor 42 de staţii Agip deţinute de italienii de la Enel în 2014, vânzările companiei crescând peste piaţă după primele nouă luni de anul acesta.
 
„O creştere puternică a fost înregistrată în România şi Cehia, unde volumele din retail au consemnat un plus de 21%, respectiv de 174% în al treilea trimestru al anului comparativ cu perioada similară a anului trecut.
 
Aceasta este rezultatul unei creşteri anorganice a reţelelor, plus 42 de staţii în România şi 169 de staţii în Cehia“, se arată în raportul publicat de grupul petrolier la finele săptămânii trecute.
 
În vara anului trecut, MOL a cumpărat printr-o tranzacţie de 50 de milioane de euro cele 42 de staţii Agip prin care italienii de la ENI mai activau pe piaţa locală. Cele două companii nu sunt încă integrate, procesul fiind în curs de desfăşurare. După această tranzacţie, reţeaua de benzinării a MOL a ajuns la 200 de unităţi, cota de piaţă a companiei fiind de circa 15%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO