Companii

Etalonul pieţei de lux. Magazinul Louis Vuitton de la Bucureşti a avut rezultate record în 2019, după un avans de peste 20% al afacerilor şi al profitului net. Brandul de lux este unul dintre puţinele prezente direct pe piaţa locală, majoritatea mărcilor din această piaţă sunt aduse în sistem de franciză

Etalonul pieţei de lux. Magazinul Louis Vuitton de la Bucureşti a avut rezultate record în 2019, după un avans de peste 20% al afacerilor şi al profitului net. Brandul de lux este unul dintre puţinele prezente direct pe piaţa locală, majoritatea mărcilor din această piaţă sunt aduse în sistem de franciză

Louis Vuitton a intrat pe piaţa locală în iunie 2008, magazinul de 130 mp fiind deschis în galeria hotelului de cinci stele JWMarriott.

Autor: Cristina Roşca

10.08.2020, 18:50 494

Gigantul francez Louis Vuitton, venit direct pe piaţa locală cu un ma­gazin monobrand amplasat în galeria comercială The Grand a hotelului JW Marriott, a obţinut afaceri de 41,5 mil. lei, plus 20% comparativ cu 2018. Marja netă de profit a sărit de 25% după ce câştigul net a avansat cu 26%.

Astfel, anul trecut a devenit pentru bran­dul francez cel mai bun an din punct de vedere financiar pe piaţa locală, an de an cu excepţia lui 2012 unitatea reuşind să îşi majoreze bu­si­nessul.

Evoluţia cifrei de afaceri arată că marca fran­ceză şi-a fidelizat clienţii de pe piaţa lo­cală, numărul acestora fiind limitat „pă­tura“ clienţilor cu venituri lunare de peste 2.000 de euro fiind subţire. De alt­fel, până în 2020 când pandemia a lovit din plin consumul privat, acesta s-a aflat pe un trend ascendent în ultimii aproape şap­te ani. Tocmai de aceea şi businessul Louis Vuitton s-a dublat în perioada 2014-2019. Totodată, ca urmare a acestei evo­­luţii unele branduri au revenit pe pia­ţa de lux din România, iar altele s-au ex­tins.

 

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
MonitorulPartidelor CCR, şah la Guvern
AFACERI DE LA ZERO