Companii

Există business dincolo de marile reţele de hipermarketuri: brandurile mici româneşti de lapte şi carne au cucerit ţara cu ajutorul băcăniilor, magazinelor mici şi târgurilor

Există business dincolo de marile reţele de...

Autor: Mădălina Dediu Panaete, Florentina Niţu

01.12.2023, 17:00 572

Au pornit fie de la a oferi familiei produse mai sănătoase, fie de la o oportunitate  pe care au văzut-o pe piaţă. Au fermele proprii sau colaborează cu producători locali şi fac brânzeturi, iaurturi, mezeluri sau preparate din carne tradiţionale. Au mizat pe comunitate, pe un grup de consumatori locali, şi şi-au vândut produsele fie în magazinele proprii, fizice sau online, fie în băcănii, mici magazine sau în târguri şi la evenimente în care consumatorii se întâlnesc direct cu producătorii. Acestea sunt unele dintre reţetele de creştere a producătorilor mici de lactate şi carne, care au intrat în marile reţele internaţionale de hipermarketuri şi supermarketuri, dar au reuşit să crească.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO