♦ Închiderea vine în al doilea an de pandemie de COVID-19, însă în 2020, primul an marcat de criza sanitară, când activitatea magazinelor de modă offline a fost suspendată timp de câteva luni, magazinul Gucci îşi majorase vânzările cu 10%.
Buticul Gucci din Bucureşti, operat în sistem de franciză de familia de antreprenori locali Calagiu, a tras obloanele, marcând astfel ieşirea brandului de lux de pe piaţa din România după mai bine de un deceniu.
Marca italiană a fost adusă pe plan local în 2010 de un alt antreprenor – Alessandro Amato - , pentru ca apoi acesta să cedeze franciza către familia Calagiu, care are afaceri şi în domeniul construcţiei şi mentenanţei. În businessul de modă erau implicaţi reprezentanţii a două generaţii ale acestei familii – părinţii, dar mai ales copii Andrei şi Maria Calagiu, conform celor mai recente date ale ZF. Până la închiderea ediţiei, reprezentanţii francizei Gucci în România nu au răspuns solicitării ZF privind motivul închiderii magazinului.