Adrian Mihai, acţionar al FAN Courier: Ne aşteptăm să creştem vânzările cu acest nou serviciu.
FAN Courier, liderul pieţei de curierat, cu afaceri de peste 270 mil. lei (60 mil. euro), s-a asociat cu compania de petrol şi gaze
OMV Petrom în cadrul unui proiect prin care curierii pot prelua coletele clienţilor din 300 de staţii Petrom.
„Ne place să inovăm. Prin acest serviciu, clienţii pot lăsa la orice oră un colet într-o benzinărie OMV Petrom, pe care noi îl vom livra în 24 de ore în orice zonă din ţară. Este un serviciu adresat mai mult persoanelor fizice, pentru că pachetele persoanelor juridice le ridicăm de la sediu“, a declarat pentru ZF Adrian Mihai, unul din cei trei acţionari ai companiei de curierat FAN Courier.
Compania va prelua colete din 300 de benzinării. OMV Petrom are o reţea de aproape 550 de benzinării în toată ţara.
„Plata livrării coletului se va face de către client printr-un sms, iar ulterior acesta îşi va putea urmări coletul, care nu trebuie să aibă mai mult de cinci kilograme. Ne aşteptăm să creştem vânzările cu acest nou serviciu“, a spus Adrian Mihai, fără să avanseze însă o ţintă de vânzări în urma semnării acestui parteneriat.
Cei trei antreprenori români Adrian şi Neculai Mihai şi Felix Pătrăşcanu şi-au dezvoltat afacerea pas cu pas, ajungând de la trei expediţii pe zi realizate cu autoturismele Dacia proprii în 1998 la peste 70.000 de expediţii pe zi în prezent. Intrarea operatorilor de telefonie mobilă pe piaţa românească în 1997-1998 a provocat o explozie a pieţei de curierat, ceea ce a contribuit foarte mult la evoluţia businessului FAN Courier.