Companii

Farmaciile Dr. Max/Sensiblu au trecut de pragul de 2 miliarde de lei afaceri în 2021 după o creştere de 21% faţă de anul anterior

Dr. Max/Sensiblu este a doua cea mai extinsă reţea de farmacii la nivel naţional, cu 740 de unităţi.

Dr. Max/Sensiblu este a doua cea mai extinsă reţea de farmacii la nivel naţional, cu 740 de unităţi.

Autor: Georgiana Mihalache

17.03.2022, 11:00 244

În total, cele 740 de farmacii sub brandurile Dr. Max şi Sensiblu au generat afaceri de 2,3 mld. lei în 2021 În ultimii cinci ani, compania şi-a crescut cifra de afaceri cu peste 40%.

Brandul Dr. Max, pus pe piaţă în 2020 de către fondul de investiţii Penta Investments, după achiziţia farmaciilor Sensiblu, a generat afaceri de 2,3 mld. lei în 2021, după o creştere de 21% faţă de anul anterior.

Este pentru prima dată când reţeaua de 740 de farmacii trece de pragul de 2 mld. lei. După rebrandingul farmaciilor Sensiblu sub numele Dr. Max, strategia companiei a fost îndreptată spre zona de preţuri mici, un concept folosit şi de alţi jucători în piaţă, care atrage pacienţii.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO