Companii

Federaţia Română de Şah a încheiat un parteneriat cu Federaţia franceză de Şah pentru a susţine popularizarea acestui sport, inclusiv în şcoli

Autor: Roxana Rosu

09.12.2022, 12:37 143

Federaţia Română de Şah a încheiat un parteneriat cu Federaţia franceză de Şah, în vederea popularizării acestui sport, a predării lui în şcoli, în paralel cu promovarea unei alimentaţii sănătoase pentru sportivi şi acţiuni de integrare a copiilor cu autism.

Parteneriatul a fsot semnat în prezenţa Excelenţei Sale, Laurence Auer, Ambasador Extraordinar şi Plenipotenţiar al Franţei în România.

“În compania distinsei doamne ambasadoare, Laurence Auer şi alături de omologul meu francez, marele maestru Eloi Relange, am pus baza unui parteneriat prin care cele două federaţii se vor susţine reciproc în demersuri comune de a populariza şahul, în domeniul educaţiei prin predarea şahului în şcoli, în domeniul sănătăţii pentru o alimentaţie sănătoasă pentru sportivi, în domeniul social pentru sprijinul integrării copiilor cu autism, dar şi pentru a grăbi procesul de digitalizare”, a declarat Vlad Ardeleanu, preşedintele Federaţiei Române de Şah.

Federaţia Franceză de Şah, cu sprijinul companiilor private, are deja în implementare proiecte dedicate persoanelor în vârstă sau persoanelor cu autism.

Un alt proiect care ar putea fi implementat şi în România ţine de conştientizarea importanţei alimentaţiei sănătoase în rândul copiilor. Sub sloganul “mananci bine, joci bine”, Federaţia Franceză a invitat nutriţionişti la evenimentele majore dedicate copiilor pentru a le explica beneficiile unei alimentaţii echilibrate.

“Am realizat că Federaţia Română de Şah trebuie să se comporte ca un ‘brand’ pe o piaţă liberă, competitivă. Trebuie să fie responsabilă şi să se implice nu doar în sport, dar şi în zona de educaţie, socială, de sănătate. Studiile recente arată că generaţiile Millennials şi Gen Z îşi îndreaptă atenţia spre companii şi consumă brand-uri care oferă ceva în schimb societăţii. Categoric oamenii pe care îi întâlnesc şi îi observ implicaţi în fenomenul sportiv şahist fac asta atâta vreme cât şi şahul le oferă ceva înapoi lor, dar şi comunităţii din care fac parte”, a mai spus Vlad Ardeleanu, fost CEO Superbet.

FR Şah a stabilit în ultimul an o serie de colaborări cu companii precum Orange, One United Properties, Fundaţiile Superbet şi Nouă Ne pasă.  

Ceremonia de semnare a parteneriatului a fost încheiată cu un simultan între GM Alin Berescu, vicepreşedinte al FR Şah cu GM Eloi Relange, preşedintele federaţiei franceze.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO