Companii

Final de drum pentru unul dintre cele mai cunoscute magazine din România: hipermarketul Cora Lujerului devine Carrefour

Final de drum pentru unul dintre cele mai cunoscute...

Autor: Cristina Roşca

02.01.2024, 00:02 81435

Hipermarketul Cora Lujerului, cândva cel mai bun magazin alimentar din România ca vânzări, devine Carrefour. În anii săi de glorie, unitatea de retail din cartierul bucureştean Militari contoriza vânzări de peste 100 de milioane de euro anual, prag atins de doar câteva alte unităţi de-a lungul timpului. E vorba de hipermarketurile Carrefour din Băneasa şi de Auchan Titan. Dar asta se întâmpla acum şapte-opt ani.

Acum, unitatea trece printr-o schimbare de nume şi de „look“. „Cora devine Carrefour, fiecare vizită devine o surpriză. Ai preţuri reduse la peste 9.000 de produse.“ Aşa sună mesajul afişat în faţa hipermarketului Cora Lujerului, din cartierul bucureştean Militari.

De altfel, toate magazinele Cora din România vor fi rebranduite în Carrefour după ce francezii au preluat reţeaua locală a Cora, iar recent au primit şi acordul Consiliului Concurenţei pentru acest deal. În total, Carrefour a cumpărat zece hipermarketuri şi nouă unităţi de proximitate Cora. Toate vor purta numele Carrefour.

„Am integrat fără probleme cele 10 hipermarketuri şi 9 magazine de proximitate de la Cora“, spunea recent Julien Munch, cel care a fost CEO al Carrefour România până acum puţină vreme. Între timp, el a fost numit COO al operaţiunilor Carrefour din Franţa. Urmează rebrandigul.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO