♦ Extinderea francezilor pe piaţa locală presupune un magazin nou în 2023, la Arad, ceea ce va duce reţeaua la 21 de unităţi ♦ De asemenea, compania plănuieşte deschiderea unui serviciu de tip drive-thru în cadrul magazinului Leroy Merlin Braşov Griviţa
Leroy Merlin, jucător aflat în top trei pe piaţa bricolajului din România după cifra de afaceri, a atins pragul de 3,4 miliarde de lei în 2022, ceea ce se traduce într-o creştere de peste 30% faţă de anul precedent, potrivit informaţiilor furnizate de CEO-ul companiei, Frédéric Lamy.
„Per total, 2022 a fost un an cu rezultate foarte bune pentru compania noastră, un an în care ne-am continuat planurile de expansiune, cu un total de 20 de magazine în 14 oraşe din România. La nivel de vânzări, am atins un prag de peste 3,4 miliarde lei. Un plus important vizavi de evoluţia de anul trecut l-am simţit la nivel de e-commerce, vânzările online devenind foarte active şi în oraşe în care Leroy Merlin nu este prezent cu un magazin fizic“, spune managerul.
Leroy Merlin a încheiat anul 2022 cu peste 3.000 de angajaţi, iar odată cu procesul de expansiune lucrează şi la recrutare, despre care spune că ridică o problemă în ceea ce priveşte competenţele disponibile pe piaţa muncii, inclusiv în domeniul IT şi al lanţului de aprovizionare.