Companii

Heineken şi Coca-Cola HBC au făcut afaceri de peste 530 mil. lei cu platforma Stockday la doi ani după ce giganţii s-au asociat

Stockday este o platformă creată de Heineken în 2017, iar în 2021 Coca-Cola HBC România a intrat în acţionariat.

Stockday este o platformă creată de Heineken în 2017, iar în 2021 Coca-Cola HBC România a intrat în acţionariat.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

07.08.2023, 18:00 209

Stockday, platformă de comerţ online B2B deţinută de Coca-Cola HBC şi Heineken  România, a înregistrat în 2022 o cifră de afaceri de 530 mil. lei, în creştere cu 67% faţă de anul precedent, conform datelor de pe site-ul Ministerului din Finanţe.

Platforma Stockday se adresează clienţilor din HoReCa şi din retailul tradiţional şi, în prezent, asigură distribuţia tuturor produselor din portofoliile Heineken  România şi Coca-Cola HBC România, în Bucureşti şi în circa 10 judeţe, con­form ultimelor date. Compania a avut un număr mediu de 67 de sala­riaţi în 2022 şi un profit net de 13 mil. lei, mai mare cu 44% faţă de 2021.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO