Companii

Intersport: Anul a început binişor, dar nu mai vedem creşterile de două cifre din anii trecuţi

Antoniu Niţuleasa, executivul român care conduce businessul Intersport

Antoniu Niţuleasa, executivul român care conduce businessul Intersport

Autor: Cristina Roşca

30.08.2018, 00:07 655

Retailerul de echipamente sportive Intersport, unul dintre cei mai puternici jucători de pe această piaţă, şi-a majorat businessul în primele luni din acest an cu 6%, ritmul fiind la jumătate faţă de cel de anul trecut.

„Anul a început binişor, însă nu mai sunt creşterile din anii trecuţi. Aveam creşteri de doi digiţi (peste 10% - n.red.), pe când acum avansul este la 6%“, explică Antoniu Niţuleasa, executivul român care conduce businessul.

Intersport a obţinut afaceri de circa 180 mil. lei anul trecut, plus 12%. În ultimii doi ani cifra de afaceri s-a majorat cu un sfert.

Lanţul de magazine de echipamente sportive Intersport, venit pe piaţa locală acum circa 15 ani, deţine o reţea de 29 de magazine şi vrea să termine anul cu 31 de unităţi după două deschideri, o închidere şi cel puţin o remodelare.

Inaugurările vor avea loc începând cu luna septembrie când se vor deschide trei magazine, primul urmând a fi cel din Iulius Mall Iaşi.

„Intersport va mai deschide de asemenea până la finalul anului noi magazine în Sibiu (centrul comercial al sud-africanilor de la NEPI-Rockcastle) şi în Satu Mare.“

Piaţa echipamentelor sportive, evaluată la 550-600 mil. euro, este împărţită de jucătorii specializaţi - Hervis, Intersport şi Decathlon - cu magazinele monobrand - Adidas, Nike -, cu onlinerii şi cu lanţurile de hipermarketuri.

Consumul a revenit pe creştere deja de aproape trei ani, iar vânzările de bunuri nealimentare reprezintă unul dintre motoarele principale. Această dezvoltare a consumului, precum şi faptul că tot mai mulţi români au început să practice sport, după modelul deja consacrat în Occident, au dus la dezvoltarea pieţei de echipamente sportive.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro