Companii

INTERVIU. Josephine Payne, Ford România: Drumul expres Craiova-Piteşti poate atrage mulţi furnizori de componente. Zona devine tot mai interesantă pentru investitori

JOSEPHINE PAYNE, preşedintele Ford România: Vom investi în panouri fotovoltaice, acum sunt oportunităţi de suport pentru industrie şi analizăm acest aspect, vorbim de un portofoliu de soluţii. Acum este substanţial mai scump să produci o maşină, iar acest lucru afectează atât producătorii de maşini, cât şi pe cei de componente. Industria a fost afectată atât de preţurile la energie, cât şi de scumpirea materiilor prime precum oţelul.

JOSEPHINE PAYNE, preşedintele Ford România: Vom investi în panouri fotovoltaice, acum sunt oportunităţi de suport pentru industrie şi analizăm acest aspect, vorbim de un portofoliu de soluţii. Acum este substanţial mai scump să produci o maşină, iar acest lucru afectează atât producătorii de maşini, cât şi pe cei de componente. Industria a fost afectată atât de preţurile la energie, cât şi de scumpirea materiilor prime precum oţelul.

Autor: Bogdan Alecu

06.04.2022, 09:30 1359

♦ Dezvoltarea infrastructurii de mare viteză va putea atrage mai rapid unităţi de producţie, având în vedere posibilitatea de a livra rapid către Craiova, Mioveni sau către Europa de Vest ♦ Miza producţiei o reprezintă acum şi trecerea la energie verde – uzina Ford va avea panouri fotovoltaice.

Creşterea numărului de mo­de­le care vor fi produse în uzina Ford de la Craiova va putea atrage noi producători de com­ponente în judeţul Dolj şi de-a lungul drumului expres Craiova-Piteşti.

„Sunt deja furnizori de com­ponente auto între Cra­io­va şi Piteşti, iar pe măsură ce infra­struc­tura se dez­voltă, zona va deveni şi mai intere­san­tă pen­tru investitori. Infrastructura este che­ia pentru a atrage investiţii“, a spus Josephine Payne, preşedintele Ford Româ­nia şi cea ca­re este direct responsabilă de uzina de la Craiova.

Primul lot al tronsonului al doilea din dru­mul expres Craiova-Piteşti va fi deschis traficului luna aceasta, iar imediat după va ur­ma lotul al doilea, acestea funcţionând şi drept centuri ocolitoare pentru Balş şi Sla­tina. Pe primul tronson al drumului expres pro­gresul fizic este la 45% conform datelor Mi­nis­terului Transporturilor, cu toate că tre­buie să fie gata până la finalul anului 2022. Un drum de mare viteză a fost promis ame­ri­ca­nilor de la Ford încă din 2007-2008, când au cum­părat uzina, însă abia după 15 ani sunt inau­gurate primele loturi, iar cel mai pro­ba­bil abia după 2025 se va putea circula numai pe drumul expres între Craiova şi Piteşti.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro