Companii

INTERVIU. Josephine Payne, Ford România: Drumul expres Craiova-Piteşti poate atrage mulţi furnizori de componente. Zona devine tot mai interesantă pentru investitori

JOSEPHINE PAYNE, preşedintele Ford România: Vom investi în panouri fotovoltaice, acum sunt oportunităţi de suport pentru industrie şi analizăm acest aspect, vorbim de un portofoliu de soluţii. Acum este substanţial mai scump să produci o maşină, iar acest lucru afectează atât producătorii de maşini, cât şi pe cei de componente. Industria a fost afectată atât de preţurile la energie, cât şi de scumpirea materiilor prime precum oţelul.

JOSEPHINE PAYNE, preşedintele Ford România: Vom investi în panouri fotovoltaice, acum sunt oportunităţi de suport pentru industrie şi analizăm acest aspect, vorbim de un portofoliu de soluţii. Acum este substanţial mai scump să produci o maşină, iar acest lucru afectează atât producătorii de maşini, cât şi pe cei de componente. Industria a fost afectată atât de preţurile la energie, cât şi de scumpirea materiilor prime precum oţelul.

Autor: Bogdan Alecu

06.04.2022, 09:30 1358

♦ Dezvoltarea infrastructurii de mare viteză va putea atrage mai rapid unităţi de producţie, având în vedere posibilitatea de a livra rapid către Craiova, Mioveni sau către Europa de Vest ♦ Miza producţiei o reprezintă acum şi trecerea la energie verde – uzina Ford va avea panouri fotovoltaice.

Creşterea numărului de mo­de­le care vor fi produse în uzina Ford de la Craiova va putea atrage noi producători de com­ponente în judeţul Dolj şi de-a lungul drumului expres Craiova-Piteşti.

„Sunt deja furnizori de com­ponente auto între Cra­io­va şi Piteşti, iar pe măsură ce infra­struc­tura se dez­voltă, zona va deveni şi mai intere­san­tă pen­tru investitori. Infrastructura este che­ia pentru a atrage investiţii“, a spus Josephine Payne, preşedintele Ford Româ­nia şi cea ca­re este direct responsabilă de uzina de la Craiova.

Primul lot al tronsonului al doilea din dru­mul expres Craiova-Piteşti va fi deschis traficului luna aceasta, iar imediat după va ur­ma lotul al doilea, acestea funcţionând şi drept centuri ocolitoare pentru Balş şi Sla­tina. Pe primul tronson al drumului expres pro­gresul fizic este la 45% conform datelor Mi­nis­terului Transporturilor, cu toate că tre­buie să fie gata până la finalul anului 2022. Un drum de mare viteză a fost promis ame­ri­ca­nilor de la Ford încă din 2007-2008, când au cum­părat uzina, însă abia după 15 ani sunt inau­gurate primele loturi, iar cel mai pro­ba­bil abia după 2025 se va putea circula numai pe drumul expres între Craiova şi Piteşti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO