Companii

J'Info Tours: Destinatiile din Spania au crescut peste media agentiei

05.07.2007, 18:57 16

Agentia de tursim J'Info Tours, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de profil, a inregistrat in primele sase luni o crestere de 28% a vanzarilor, fata de aceeasi perioada a anului trecut ca urmare a dublarii numarului de chartere operate.
"Oferta mai vasta, precum si faptul ca Targul de Turism s-a tinut mai devreme fata de anii trecuti, astfel incat si ofertele noastre au fost prezentate mai repede, au contribuit la cresterea inregistrata in prima parte a anului", a spus Carmen Pavel, unul dintre actionarii companiei.
Totodata, in iunie s-a inregistrat o crestere de aproximativ 22% a vanzarilor fata de luna similara a anului trecut.
Compania opereaza in acest sezon estival chartere pe sase destinatii, Mallorca, Tenerife si Costa Brava din Spania, Creta si Rhodos din Grecia si Antalya din Turcia. Cea mai cautata destinatie a fost pana acum Spania, care a inregistrat o crestere de 31%-32%, urmata de partea insulara a Greciei, cu o crestere de 25%, potrivit informatiilor companiei.
"Turismul de statiune ocupa in cadrul agentiei noastre o pondere tot mai mare. Astfel, am avut cresteri mari pe Costa Brava si Mallorca (n. red. - statiuni din Spania), in schimb am inregistrat scaderi pe Turcia", a spus Pavel.
In Spania sunt foarte solicitate si circuitele, care beneficiaza de o cerere constanta in cadrul agentiei, indiferent de perioada anului.
Totodata, reprezentantii companiei J'Info Tours au observat o scadere a cererii pentru pachetele turistice all-inclusive, desi bugetele de vacanta sunt mai mari cu circa 30%-40%, potrivit reprezentantilor companiei.
"In medie, bugetele de vacanta au ajuns la 500 de euro de persoana si chiar daca avem si oferte mai ieftine, majoritatea turistilor le prefera pe acestea. Totodata, renuntarea la pachetele all-inclusive are la baza flexibilitatea pe care si-o doresc turistii", a mai spus Pavel. J'Info Tours ofera si pachete de lux in insulele Tahiti, urmate de insuele Fiji, Bali sau Caraibe. In Tahiti, de exemplu, o saptamana de vacanta costa circa 2.800-3.000 de euro, pret in care este inclusa cazarea la un hotel de patru stele, precum si transportul, potrivit reprezentantilor agentiei de turism.
Compania a inregistrat anul trecut afaceri de circa 15 milioane de euro, in crestere cu circa 25% fata de 2005. Alaturi de J'Info Tours mai activeaza pe piata locala agentii de turism precum Happy Tour, Eximtur, Paralela 45, Aerotravel, Marshal Turism sau Olimpic International Tourism.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO