Companii

J''Info Tours se bazeaza pe turismul de afaceri

13.02.2006, 18:56 20

J''Info Tours, unul din principalii tour-operatori, si-a propus sa inregistreze in acest an o cifra de afaceri de aproximativ 19 mil. euro, in crestere cu peste 20% fata de 2005, aproximativ 60% din aceasta suma urmand sa provina din turismul de afaceri.

Anul trecut, agentia a avut incasari de peste 6 mil. euro din ticketing (vanzare de bilete de avion) si alte 7,5 mil. euro din pachetele turistice din Romania si din strainatate. "In cadrul activitatii de ticketing cel mai dinamic segment a fost cel pentru afaceri. Pe aceasta piata exista un potential foarte mare deoarece se trece de la activitatea de comisionare simpla la pachete mai complexe ce includ toate etapele unei calatorii de afaceri", a declarat Cristina Irimia, directorul de marketing al firmei.

Dezvoltarea pietei pe acest domeniu a determinat conducerea companiei sa dezvolte un departament de Corporate/Business Travel, printre clientii agentiei pe acest segment numarandu-se atat corporatii multinationale, cat si firme romanesti. "In prezent, un tour-operator trebuie sa fie pentru clientii sai firme nu doar o simpla agentie de turism, ci si un permanent consilier in ceea ce priveste activitatea de business travel. Spre exemplu, doar pentru o singura companie am realizat in 2005 peste 200.000 de euro cost savings (economii)", a mai spus Irimia.

Potrivit conducerii, agentia a operat in vara trecuta peste 40 de curse charter saptamanale pe destinatiile Mallorca, Barcelona sau Antalya, iar pentru acest an sunt programate, pe langa destinatii deja existente, noi curse charter spre Tenerife-Gran Canaria, Madeira, Creta, Rhodos, Cipru, Corfu, Sicilia, Sardinia si Rimini.

In ceea ce priveste sejururile pentru vacanta de iarna 2005, acestea au adus companiei venituri de circa 2,5 mil. euro, principalele curse fiind cele spre Egipt si Malta, dar si inspre destinatii exotice precum Singapore, Cuba, sau Republica Dominicana.

Planurile de dezvoltare pentru acest an includ deschiderea unor noi agentii atat in Bucuresti, cat si in tara. In prezent, tour-operatorul are deschise doua birouri in Bucuresti si patru filiale in tara, la Brasov, Constanta, Cluj-Napoca si Timisoara.

De asemenea, conducerea J''Info Tours intentioneaza ca anul acesta sa dezvolte si alte proiecte imobiliare de tip business atat in Bucuresti cat si in alte zone ale tarii. Compania detine un aparthotel (apartamente inchiriate in regim hotelier) in Bucuresti si un centru de conferinte pe malul lacului Snagov - care a generat venituri de aproximativ 1 mil. euro. anca.rif@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO