Grupul Kenvelo, prezent pe piaţa locală cu brandul cu acelaşi nume, cu Lee Cooper, Timeout şi Tom Tailor, va termina anul cu 83 de magazine şi are în plan să mai deschidă alte circa 20 anul viitor.
„Plănuim deschiderea a circa 20 de magazine anul viitor, dintre care două sau trei sub brandul Kenvelo, cinci sub brandul Lee Cooper, două Tom Tailor şi opt Timeout, care este de altfel prezent pe piaţă de doar un an“, spune Philippe Besadoux, francezul care conduce afacerile celor patru branduri. Executivul, prezent pe piaţa locală din 2008-2009, aduce în România şi alte două branduri ñ Mim (de modă) şi Brioche Doree (cafenele) -, însă în cadrul lor este el însuşi acţionar. „Primele două magazine Mim vor fi deschise în noiembrie, iar anul viitor avem în plan alte opt.“
Primele cafenele au fost deschise recent, iar expansiunea va continua anul viitor. Planul de extindere anunţat de Kenvelo arată că grupul va continua deschiderile în ritmul anului trecut şi al acestuia, când compania a deschis 20-30 de magazine noi. Besadoux a venit la conducerea grupului imediat după izbucnirea crizei şi a reuşit să reorganizeze businessul şi să închidă magazinele neprofitabile şi fără potenţial.
Încă din urmă cu doi ani executivul afirma însă că vrea să îşi extindă portofoliul de branduri pentru că spunea el atunci că ai o altă forţă la negocierile cu centrele comerciale. Astfel, acţionarii Kenvelo au decis să aducă pe piaţă Lee Cooper, Tom Tailor şi Timeout, unele în franciză, altele în joint-venture sau în parteneriat cu acţionarii.
Kenvelo, companie înregistrată în Cehia, însă cu acţionari de alte naţionalităţi - PioFrancesco Borghetti şi Ni Lesh Sajnani -, cu cele patru branduri a terminat anul trecut cu afaceri de 23 mil. euro, în creştere de la 20 milioane de euro în anul anterior.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels