Alecsandru Blandu, fondatorul companiei de consultanţă în domeniul hotelier Kronstadt Hospitality Expert din Braşov, spune că înainte de izbucnirea pandemiei, hotelierii nu prea apelau la serviciile de consultanţă, fiind de părere că nu au nevoie atâta timp cât există cerere.
Totuşi, odată cu pandemia acest lucru s-a schimbat ca urmare a faptului că mulţi hotelieri au avut nevoie de ajutor pentru gestionarea afacerilor.
“Dacă până anul trecut încercai să îţi vinzi serviciile de predeschidere chiar şi pentru hoteluri de 20-30 de camere întâmpinai reticenţă din partea hotelierilor. Lucrurile mergeau din inerţie datorită cererii, hotelierii erau foarte reticenţi la ceea ce înseamnă consultanţă. Anul acesta avem contracte care s-au prelungit şi oamenii au simţit că se pot baza pe noi”, spune pentru ZF, Alecsandru Blandu, fondator Kronstadt Hospitality Expert.