Lanţul de magazine Diana, controlat de familia Crăciunescu, a ajuns la 41 de magazine în judeţele din sudul ţării şi continuă expansiunea pentru a-şi consolida poziţia pe piaţa de retail, unde se bate atât cu lanţurile străine, cât şi cu cele locale.
„În anul 2015 au fost inaugurate şapte magazine Diana şi a avut loc şi o relocare, iar în acest an s-au deschis până în prezent două magazine noi şi estimăm alte trei unităţi noi până la sfârşitul anului“, afirmă Adina Crăciunescu, marketing manager în cadrul companiei.
În prezent reţeaua de magazine Diana are magazine în patru judeţe, respectiv Vâlcea, Argeş, Olt şi Gorj. Businessul îşi are sediul central în judeţul Vâlcea.
„Adăugarea noilor magazine s-a realizat iniţial concentric, în jurul municipiului Râmnicu Vâlcea, în localităţi urbane şi rurale cu potenţial de dezvoltare. Ulterior s-a făcut trecerea spre localităţi mai îndepărtate.“
În prezent compania are în portofoliu mai multe formate, respectiv magazine specializate, magazine de proximitate şi supermarketuri. În 2014 reţeaua de magazine Diana a înregistrat o cifră de afaceri de 25 mil. euro, iar în anul 2015 aceasta a urcat la 32 mil. euro, potrivit Adinei Crăciunescu.