„O creştere consistentă s-a înregistrat şi în sudul litoralului, mai ales datorită investiţiilor noi în segmentul hotelier şi în agrement“, afirmă preşedintele asociaţiei, Corina Martin. Ea spune că această creştere de aproximativ 18-20 la sută a numărului de turişti se datorează şi broşurilor staţiunii Mamaia, lansate în limbile română, engleză, germană, italiană, turcă şi ebraică, dar şi spoturilor video. O contribuţie la creştere a avut-o şi dublarea numărului de zboruri charter Tel Aviv - Constanţa faţă de 2014, „ceea ce a generat un volum total de 4.000 de turişti israelieni şi venituri de 4 milioane de dolari din pachetele de vacanţă, la care se adaugă venituri de circa 1,5 mil. dolari din vânzarea de bilete la atracţii, tururi şi excursii locale“. De asemenea, strategia de dezvoltare de trafic aerian către şi de la Aeroportul Constanţa a adus noi rute aeriene, fiind introduse cursele Milano - Constanţa şi Londra - Constanţa. „Continuăm să fim conectaţi cu Istanbul prin prezenţa Turkish Airlines şi avem în vedere extinderea numărului de zboruri în viitorul apropiat, pentru a atrage pieţe noi de turişti către litoral”. Potrivit sursei citate, această creştere a numărului de turişti s-a datorat şi afectării pieţelor turistice Bulgaria, Egipt, Tunisia şi Grecia.