Companii

Luminiţa Maroş face 400.000 lei pe an cu o cofetărie în Focşani. „Săptămânal producem 100 de kilograme de tort şi 100 de kilograme de prăjituri.“

Luminiţa Maroş, fondatoarea brandului Cofetăria Marisa

Luminiţa Maroş, fondatoarea brandului Cofetăria Marisa

Autor: Florentina Niţu

17.03.2019, 10:03 1966

Luminiţa Maroş (32 de ani) a clădit afacerea Cofetăria Marisa în 2015, printr-o investiţie de 40.000 de euro, care s-a concre­tizat prin reno­varea spaţiului în care deţine labo­ratorul şi achiziţio­narea utilajelor necesare, având expe­rienţă în domeniul construcţiilor, prin prisma businessului pe care-l coordo­nează alături de soţul său.

Anul trecut cofetăria a ajuns la venituri de peste 400.000 de lei.

„La botezul fetiţei mele eram în căutare de torturi şi cel mai potrivit tort pentru botez l-am găsit la o doamnă de la Bucureşti renumită la acea vreme. Atunci am zis că vreau şi eu să fac. Imediat după botez m-am apucat de cursuri, am început să citesc tot mai mult, iar după şapte luni am deschis cofetăria. Aveam experienţă în dome­niul construcţiilor, datorită afacerii pe care o am alături de soţul meu, dar primii doi ani au fost grei, pentru că industria alimentară e diferită“, spune Luminiţa Maroş, fondatoarea brandului Cofetăria Marisa. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24