♦ Penny România a avut anul trecut afaceri de 4,7 mld. lei după un avans de circa 20% l Oficialii companiei spuneau recent că ritmul se va menţine şi în 2021, ceea ce ar duce businessul la peste 5,6 mld. lei (1,1 mld. euro), potrivit calculelor ZF ♦ Astfel, discounterul ar depăşi pentru prima dată pragul de 1 mld. euro afaceri pe plan local.
Retailerul cu profil discount Penny România, parte a grupului gerÂman Rewe, a investit în acest an peste 100 mil. euro în businessul local, banii mergând către deschiÂdeÂea a circa 25 de magazine noi, reÂmoÂdeÂlarea unora deja existente ÅŸi inauÂguÂrarea unui nou cenÂtru logistic la FiliaÅŸi, lângă Craiova. RitÂmul de dezÂvoltare va accelera, astÂfel că bugetul comÂpaniei pentru România va urca la 1 mld. euro pentru înÂtreaga peÂrioaÂdă de până în 2029, când Å£inta este duÂblarea reÅ£elei la 600 de magazine ÅŸi exisÂtenÅ£a a ÅŸase centre logistice, faţă de patru azi.
„România e o piaţă cheie pentru noi. ÃŽn ultimii ani am investit aici circa 2 mld. lei (400 mil. euro) ÅŸi avem planuri mari în continuare. Am ajuns la 300 de magazine ÅŸi patru centre logistice ÅŸi vrem ca în 2029 să avem 600 de unităţi ÅŸi ÅŸase depozite. Vorbim de alte investiÅ£ii totale de 1 mld. euro până atunci ÅŸi de 100 mil. euro doar în acest an“, spune Michael Jaeger, memÂbru al consiliului REWE International AG ÅŸi Penny International.