Companii

Michael Kors a deschis al doilea magazin în Băneasa Shopping City

Michael Kors a deschis al doilea magazin în Băneasa...

Autor: Cristina Roşca

21.09.2015, 00:04 6800

Brandul american de lux Michael Kors a deschis la finalul săptămânii trecute în Băneasa Shopping City al doilea magazin din România, la doar câteva luni după ce a intrat pe piaţă cu un monobrand în galeria comercială a hotelului de cinci stele JW Marriott.

Brandul controlat de designerul cu acelaşi nume, de grupul LVMH (proprietarul Louis Vuitton) precum şi de mai multe fonduri şi bănci de investiţii, printre care BlackRock, Templeton şi Morgan Stanley, este venit direct pe piaţa locală. Acesta a fost al doilea brand de modă premium sau de lux venit direct pe piaţa locală, după Louis Vuitton în 2008. Celelalte nume precum Gucci, Dolce & Gabbana sau Burberry sunt aduse în franciză de antreprenori români sau străini.

Mallul din nordul Capitalei este unul dintre cele mai importante centre comerciale de pe piaţa locală, fiind amplasat într-o zonă unde locuiesc persoane cu venituri peste medie, clienţii target ai brandului Michael Kors. Potrivit magazinului online al brandului, preţurile încep de la câteva sute de euro pentru o cămaşă sau o geantă şi merg până la 10.000-12.000 de euro pentru o fustă sau o rochie din mătase brodată.

Băneasa Shopping City este un proiect controlat de antreprenorii români Gabriel Popoviciu şi Radu Dimofte. Compania Băneasa Developments, prin intermediul căreia oamenii de afaceri controlează zona comercială a proiectului Băneasa din nordul Capitalei, conduce ierarhia mallurilor din Bucureşti, după ce a înregistrat afaceri de aproape 199 de milioane de lei anul trecut, în creştere cu 8% faţă de 2013, în timp ce profitul net a ajuns la aproape 55 milioane de lei, mai mare cu 20%.

Brandul american de modă Michael Kors a deschis primul său magazin din România în urmă cu circa două luni la parterul galeriei comerciale The Grand de la parterul hotelului de cinci stele JW Marriott din Capitală. Magazinul din The Grand măsoară circa 70 mp şi are în ofertă accesorii precum genţi şi alte mici obiecte de piele din colecţia Michael Kors. Magazinul vinde şi ceasuri, bijuterii, ochelari şi o selecţie de parfumuri. Investiţia într-un magazin de lux variază de la câteva sute de mii de euro la peste 1 mil. euro în funcţie de suprafaţa acestuia şi de materialele folosite.

Consultanţa juridică aferentă intrării celebrului brand american în România şi expansiunea acestuia pe plan local este asigurată de casa de avocatură Ţuca Zbârcea&Asociaţii.

Designerul Michael Kors este fondatorul casei de modă care îi poartă numele şi care a fost lansată pe piaţă în 1981. Casa de modă are şi colecţii de haine pentru femei şi bărbaţi, însă acestea nu sunt aduse la Bucureşti în magazinul din The Grand. Brandul mai este prezent în regiune în două capitale, în Praga şi Budapesta, în fiecare cu câte două magazine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO