Companii

Când moda se întâlneşte cu tehnologia: Zara a redeschis magazinul din Băneasa Shopping City, integrând case self checkout şi cabine de probă inteligente. Pe 8 septembrie, brandul de modă, aflat în portofoliul gigantului spaniol Inditex, va deschide şi un magazin Zara Man în acelaşi mall

Magazinul din Băneasa Shopping City are acum circa 60.000 de articole în ofertă, doar pentru femei şi copii.

Magazinul din Băneasa Shopping City are acum circa 60.000 de articole în ofertă, doar pentru femei şi copii.

Autor: Cristina Roşca

26.08.2022, 08:30 11292

Grupul spaniol Inditex, unul dintre cei mai mari jucători din moda mondială, a redeschis magazinul Zara din cadrul Băneasa Shopping City, după ce acesta a fost refăcut atât din punctul de vedere al designului, cât şi al tehnologiei pe care o încorporează. Astfel, acum, în acest spaţiu ce măsoară 1.700 mp, din care 1.185 mp suprafaţă de vânzare, există cinci case de tip self checkout (şi 12 con­venţionale), un concept pe care până acum îl găseam doar în retailul alimentar. Totodată, compania are cabine de probă inteligente ce permit corelarea şi analiza articolelor probate şi a celor cumpărate. Mai exact, se va face o analiză mai bună a preferinţelor consumatorilor, putând fi adaptate şi stocurile.

„Este al doilea magazin unde avem case de tip self checkout, după Zara din City Park Mall din Constanţa. Acolo, circa 20% dintre clienţi le folosesc“, spune Paul Cuza, executivul ce conduce operaţiunile din România ale Inditex. Grupul spaniol are în România mai multe branduri, precum Bershka, Stradivarius, Oysho sau Massimo Dutti, dar Zara este perla coroanei atât ca vânzări, cât şi ca notorietate.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO