Reţeaua de magazine cu piese auto şi alte produse similare Norauto, deţinută de familia Mulliez din Franţa, se retrage din România după ce a închis toate magazinele, conform ZF.
„Supermarketul“ auto a intrat pe piaţa locală în 2009, iar ca cifră de afaceri 2018 a fost anul cu un nivel maxim al businessului, de peste 25 de milioane de lei. Totuşi Norauto nu a reuşit în niciun moment să treacă pe plus, adunând în acest deceniu de activitate pierderi cumulate în valoare de aproape 40 de milioane de lei.
Pentru acţionarii Norauto acesta este al doilea exit din România, după cel al brandului de haine Kiabi, care a închis reţeaua în 2012 pe o piaţă a modei extrem de competitivă. Exitul Kiabi a avut loc la doar trei ani de la intrarea pe o piaţă unde numărul de branduri internaţionale este comparabil cu cel din ţări dezvoltate.
Familia Mulliez, una dintre cele mai bogate din Franţa, rămâne în România cu o serie de businessuri puternice - retailerul alimentar Auchan, cel de echipamente sportive Decathlon şi compania de bricolaj Leroy Merlin.