Companii

Noul şef al Napolact: terminăm anul cu afaceri de peste 90 mil. euro. Planul este de a păstra trendul ascendent al businessului. Lipsa forţei de muncă rămâne o problemă, la fel ca şi diferenţa foarte mare între puterea de cumpărare din oraşele mari şi restul ţării

Ferenc Szecskó, managing director FrieslandCampina România: Planurile noastre interne sunt finalizate până la cel mai mic detaliu şi susţin foarte bine strategia noastră. Contextul extern însă este cel care aşterne provocările în faţa noastră. Lipsa forţei de muncă specializate rămâne o problemă, costurile cu energia cresc, diferenţa foarte mare între puterea de cumpărare din oraşele mari şi restul ţării, şi acestea sunt doar o parte dintre provocările cu care ne confruntăm.

Ferenc Szecskó, managing director FrieslandCampina România: Planurile noastre interne sunt finalizate până la cel mai mic detaliu şi susţin foarte bine strategia noastră. Contextul extern însă este cel care aşterne provocările în faţa noastră. Lipsa forţei de muncă specializate rămâne o problemă, costurile cu energia cresc, diferenţa foarte mare între puterea de cumpărare din oraşele mari şi restul ţării, şi acestea sunt doar o parte dintre provocările cu care ne confruntăm.

Autor: Mădălina Dediu Panaete

26.11.2019, 20:35 145

Napolact este principalul brand din portofoliul FrieslandCampina, generând peste 75% din cifra de afaceri a producătorului.

Ferenc Szecskó, managerul care a preluat la începutul acestei luni con­du­cerea producătorului Fries­landCam­pina România, spune că planul companiei pen­tru anul viitor este să păstreze trendul as­cen­dent al businessului, ba­zându-se inclusiv pe brandul Napolact şi pe noi inovaţii.

„Anul 2019 o să fie încă un an foarte bun - chiar acum, în timp ce scriu aceste rânduri, am atins rezultatele obţinute în 2018. Cifra de afaceri a companiei va depăşi 90 milioane euro şi asftel FrieslandCampina România va continua să îşi consolideze poziţia pe piaţa produselor lactate“, a spus managerul într-un inter­viu acordat ZF pe e-mail. El a preluat funcţia de managing director la Fries­landCam­pina în luna noiembrie a acestui an, înlo­cuindu-l pe Cornel Cărămizaru. Ferenc Szecskó lucrează de nouă ani în cadrul gru­pului FrieslandCampina şi are o experienţă de peste 25 de ani în retail, lucrând pentru companii precum L’Oreal, Beiersdorf, Colgate-Palmolive.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO