Ferenc Szecskó, managerul care a preluat la începutul acestei luni conducerea producătorului FrieslandCampina România, spune că planul companiei pentru anul viitor este să păstreze trendul ascendent al businessului, bazându-se inclusiv pe brandul Napolact şi pe noi inovaţii.
„Anul 2019 o să fie încă un an foarte bun - chiar acum, în timp ce scriu aceste rânduri, am atins rezultatele obţinute în 2018. Cifra de afaceri a companiei va depăşi 90 milioane euro şi asftel FrieslandCampina România va continua să îşi consolideze poziţia pe piaţa produselor lactate“, a spus managerul într-un interviu acordat ZF pe e-mail. El a preluat funcţia de managing director la FrieslandCampina în luna noiembrie a acestui an, înlocuindu-l pe Cornel Cărămizaru. Ferenc Szecskó lucrează de nouă ani în cadrul grupului FrieslandCampina şi are o experienţă de peste 25 de ani în retail, lucrând pentru companii precum L’Oreal, Beiersdorf, Colgate-Palmolive.