Retail&Agrobusiness

Ferenc Szecskó, un manager care lucrează de nouă ani pentru FrieslandCampina, a preluat conducerea producătorului Napolact

Ferenc Szecskó, managing director, FrieslandCampina România

Ferenc Szecskó, managing director, FrieslandCampina România

Autor: Mădălina Dediu Panaete

22.11.2019, 08:20 530

Ferenc Szecskó, un executiv cu o experien­ţă de nouă ani în cadrul producătorului de lactate FrieslandCampina, a preluat funcţia de managing director pentru filiala din România, care are ca brand principal Napolact.

El l-a înlocuit pe Cornel Cără­mi­zaru, care a fost promovat di­rec­tor general al filialelor Fries­landCampina din Spania şi Por­tugalia în această toamnă. Ferenc Szecsk lucrează de peste 25 de ani în retail, lucrând pentru com­panii precum L’Oréal, Beiers­dorf, Colgate-Palmolive.

„Îmi încep călătoria la Fries­landCampina România după un an record şi sunt mândru că fac parte dintr-o echipă atât de puter­nică. Pe măsură ce mă uit la rezultatele companiei de-a lungul anilor şi văd performanţele celui mai faimos brand al ei, Napolact, mă simt onorat de această numire şi de încrederea pe care FrieslandCampina o are în experienţa mea“, a de­clarat Ferenc Szecskó, managing director FrieslandCampina România, companie cu afaceri de la 416,8 milioane de lei (90 mil. euro) în 2018.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO