Compania Optiplaza, cu activităţi de servicii de optică şi comercializare de ochelari de vedere, lentile de contact şi ochelari de soare, a ajuns la afaceri de 30,3 milioane de lei (cca. 7,5 milioane de euro), 176 de angajaţi şi un profit net de 250.000 de euro anul trecut, potrivit celor mai recente informaţii transmise Ministerului de Finanţe.
Compania a înregistrat astfel un salt major faţă de pierderile înregistrate pe timp de criză: în 2010, spre exemplu, Optiplaza înregistra pierderi de aproximativ două milioane de lei (cca. 500.000 de euro), la o cifră de afaceri de 14,4 milioane de lei (cca. 3,2 milioane de euro).
Afacerea este deţinută de AMC SRL, o firmă de distribuţie de rame de ochelari şi ochelari, cu participaţii deţinute de Marius Chiriac şi Cristina Bereş (în proporţie de 90%) şi de Paul Licşor.
De managementul companiei este responsabil Nicolae Jurca, un tânăr de 33 de ani care a lăsat Bucureştiul pentru a se muta în Braşov, oraşul său natal, de unde conduce acum afacerea Optiplaza.