Companii

Oriflame estimează o creştere a vânzărilor de sub 5%

Oriflame estimează o creştere a vânzărilor de sub 5%

Autor: Cristina Roşca

09.12.2010, 23:45 53

Criza financiară a schimbat comportamentul de consum alromânilor, care cumpără mai puţine produse, şi totodată seorientează spre produse mai ieftine, după cum spune PavlinaMarinova (foto), managing director al Oriflame România.

Ea adaugă că pentru a face faţă crizei Oriflame a introdus încatalog mai multe produse mai ieftine, dar nu a precizat pondereaacestora. Oriflame România estimează pentru acest an o creştere aafacerilor de sub 5%, după un declin de peste 10% al vânzărilor înprimele şase luni şi un avans de peste 10% în a doua jumătate aanului.

Anul trecut compania a avut o cifră de afaceri de 20 de milioane deeuro, potrivit datelor companiei. "Noi vom creşte pentru că acrescut baza de clienţi, dar comanda medie, atât ca valoare, cât şica număr de produse, e mai mică", a explicat Marinova. PavlinaMarinova a înlocuit-o în acest an la conducerea companiei Oriflamepe Monica Tatoiu, care a lucrat în companie timp de 14 ani.Principalul competitor local al Oriflame pe piaţa vânzărilor decosmetice prin catalog este Avon.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO