Companii

Pandemia a dat peste cap piaţa de 5 mld. lei a produselor cosmetice: nouă din zece categorii vor scădea în 2020, deşi erau aşteptate creşteri pe linie. Singura categorie aşteptată să crească în acest an este cea a produselor destinate epilării

ANALIZĂ

În aceeaşi perioadă a scăzut puternic apetitul pentru parfumuri sau produse de machiaj dat fiind că oamenii au stat acasă şi au intrat mai puţin în contact cu alte persoane

În aceeaşi perioadă a scăzut puternic apetitul pentru parfumuri sau produse de machiaj dat fiind că oamenii au stat acasă şi au intrat mai puţin în contact cu alte persoane

Autor: Cristina Roşca

05.08.2020, 20:10 683

 Declinul variază între 1% în cazul produselor de îngrijire orală şi 14% pentru piaţa de parfumerie ♦ Înainte de pandemie toate segmentele erau aşteptate să crească cu ritmuri curprinse între 2 şi 5%.

Piaţa produselor cosmetice şi de îngrijire, care s-a apropiat anul trecut de pragul de 5 mld. lei, va resimţi din plin efectele pan­demiei pe fiecare segment im­por­tant în parte, arată o ana­liză a companiei de cer­cetare de piaţă Euro­mo­nitor. Astfel, toate esti­mă-rile aferente lui 2020 au fost refăcute pentru a fi adaptate noii realităţi din piaţă.

Pandemia de COVID-19 a întrerupt o perioadă de creşteri susţinute pentru vân­zările de parfumuri, creme sau produse de machiaj. Anul trecut spre exemplu avansul a fost de 9%, chiar mai puternic decât cel al consumului privat în ansamblul său. În 2020 însă, lucrurile se vor schimba.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO