Companii

Parteneriat între doi giganţi: Francezii de la Carrefour deschid o serie de magazine „test“ în cadrul benzinăriilor Rompetrol. Dacă are rezultate, parteneriatul va fi extins. Francezii au local circa 360 de magazine offline sub mai multe formate

Unele dintre staţiile Rompetrol au deja puncte proprii de retail de bunuri de larg consum, însă un parteneriat cu Carrefour înseamnă că acest spaţiu este operat de un jucător specializat în comerţul cu dominantă alimentară.

Unele dintre staţiile Rompetrol au deja puncte proprii de retail de bunuri de larg consum, însă un parteneriat cu Carrefour înseamnă că acest spaţiu este operat de un jucător specializat în comerţul cu dominantă alimentară.

Autor: Cristina Roşca

04.03.2022, 18:00 115

♦ Rompetrol este al doilea cel mai important jucător din retailul de carburanţi ♦ Un parteneriat similar există deja în piaţă între Auchan şi Petrom.

Grupul Carrefour, activ în retailul cu dominantă alimentară, a semnat un parte­neriat cu Rompetrol Downstream, care operează o reţea de peste 1.000 de staţii de carburanţi în România, astfel că francezii vor deschide o serie de magazine „test“ în cadrul benzinăriilor, potrivit infor­maţiilor ZF. Dacă acestea vor avea rezultate, parteneriatul va fi extins, mai spun sursele din piaţă. Până la închiderea ediţiei, reprezentanţii celor două părţi nu au răspuns solicitării ZF privind acest parteneriat.

Din datele ZF, iniţial este vorba de un număr mic de magazine deschise în staţiile Rompetrol, rezultatele acestor spaţii de retail urmând a fi analizate pe parcursul mai multor luni înainte de a se lua o decizie privind dezvoltarea.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO