Companii

Pe tăcute, grupul german Metro a dus reţeaua LaDoiPaşi la aproape 1.400 de magazine în franciză şi se bate cu Profi pentru titlul de cel mai extins retailer

Pe tăcute, grupul german Metro a dus reţeaua LaDoiPaşi la aproape 1.400 de magazine în franciză şi se bate cu Profi pentru titlul de cel mai extins retailer

Autor: Cristina Roşca

15.12.2020, 10:00 2974

LaDoiPaşi este un concept lansat de grupul german Metro în 2012.

Reţeaua de magazine în franciză LaDoiPaşi, lansată de Metro, va ajunge la final de 2020 la 1.400 de unităţi, urmând a se bate cu Profi pentru poziţia de cel mai extins retailer din România.

„O să avem  un total de 1.400 de magazine (sub umbrela LaDoiPaşi - n.red.), suntem un partener pentru antreprenorii locali şi împreună construim businessuri de durată. Iar planul este ca, până în 2023, să ajungem la 2.000 de magazine la nivel naţional“, spune Adrian Ariciu, CEO-ul Metro Cash&Carry România.

Aceste spaţii de retail sunt operate de antreprenorii care le deţin, nu de Metro, care are 30 de magazine proprii pe format cash&carry. Acestea din urmă nu se adresează clientului final, ci revânzătorilor (micilor comercianţi) şi companiilor din HoReCa.
Reţeaua LaDoiPaşi a fost lansată în 2012 de Me­tro Cash & Carry ca o soluţie pentru hemoragia din comer­ţul tradiţional care pierdea - şi încă pierde - câteva mii de un­ităţi an de an.

Adrian Ariciu spune că sunt mai multe elemente care au influenţat ritmul de creştere accelerat al reţelei LaDoiPaşi. În primul rând, a existat un efect pozitiv în aceas­tă perioadă - creşterea importanţei magazinelor de proximitate.

„Am continuat să investim în devoltarea reţelei de francize LaDoiPaşi. Pentru a oferi antreprenorilor un avantaj competitiv în plus, am lansat în vară gama proprie de produse LaDoiPaşi. Proprietarii de magazine au acum posibilitatea de a oferi clienţilor lor bunuri locale, exclusive.“

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO