Companii

Priorităţile Farmec Cluj sunt online-ul şi magazine proprii, de brand. În 2017 valoarea medie a bonului de cumpărături a fost dublă faţă de 2016

Priorităţile Farmec Cluj sunt online-ul şi magazine...

Autor: Cristina Roşca

21.05.2018, 00:07 454

Producătorul de cosmetice Farmec din judeţul Cluj pariază în acest an pe extinderea reţelei proprii de magazine, pe dezvoltarea online-ului şi pe lansarea de noi produse, strategie ce ar urma să menţină businessul companiei pe un trend ascendent la fel ca în fiecare din ultimii ani. Per total, compania şi-a majorat în 2017 cifra de afaceri cu peste 9%, până la 214 milioane de lei.

„În 2017, numărul de spaţii Farmec şi Gerovital s-a dublat - de la 11 centre existente la final de 2016 la 21 de spaţii la final de 2017. Şi în acest an vom continua să extindem în forţă reţeaua naţională de magazine de brand. Până la finalul lui 2018 am planificat deschiderea a 10 magazine noi - opt spaţii Gerovital şi două centre Farmec“, spune Codrean Pop, director de vânzări Farmec, cel mai puternic producător de cosmetice de pe piaţa locală.

Farmec şi-a lansat o platformă proprie online care a ajuns la vânzări de 1,5 mil. euro anul trecut, în urcare cu 23% comparativ cu 2016. El adaugă însă că şi reţeaua offline a continuat să îşi majoreze vânzările, cu un trafic în creştere şi cu o valoare medie a bonului de cumpărături dublă faţă de 2016.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO