Companii

Producătorul de panificaţie Pambac a finalizat 2023 cu un profit de 4,5 mil. euro, la afaceri de 293 mil. euro, de peste patru ori mai mari. Parte din creştere vine din activitatea de trading de cereale, segment pe care compania activează din 2023

Ansamblu fabrica Pambac din Bacău

Ansamblu fabrica Pambac din Bacău

Autor: Laurentiu Cotu

12.02.2024, 18:40 164

Pambac, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de produse de morărit şi de paste făinoase, a finalizat anul 2023 cu o cifră de afaceri de aproximativ 293 mil. euro, de 4,6 ori mai mare faţă de anul anterior, când afacerile companiei au fost de aproape 64 mil. euro (circa 314,5 mil. lei), potrivit calculelor ZF făcute pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor. Pro­fitul estimat de oficialii Pambac pentru 2023 este de 4,5 mil. euro.

„Cifra de afaceri din 2023 este rezul­tatul comercializării produselor obţinute în procesul de producţie pe pieţele pe care activăm, dar şi a activităţii de trader de cereale, activitate pe care Pambac nu a desfăşurat-o în trecut. Deţinem 8 silozuri de cereale situate în zonele de sud şi est, care ne asigură materia primă pentru activitatea noastră de producţie, dar şi posibilitatea de a oferi cereale la preţuri competitive“, a declarat pentru ZF Transilvania Mirela Totu, marketing manager Pambac.

Producătorul de panificaţie este pre­zen­tă în principalele reţele internaţionale şi naţionale din comerţul modern - hipermarket, supermarket, discounteri şi cash&carry. Produsele Pambac se găsesc în Kaufland, Auchan, Mega Image, Profi, Metro, Selgros, dar şi în lanţurile româneşti de retail, conform ultimelor date.

De asemenea, compania are propriile magazine Pambac şi Pambac Caffe, situate în puncte strategice din Bacău, orientante pe direcţia de retail convenience, fiind definite ca spaţii destinate exclusiv cumpărăturilor pentru acasă, potrivit unor informaţii furnizate anterior de companie. Pambac comercializează în această reţea produsele proprii de panificaţie, patiserie, cofetărie, morărit şi paste făinoase, dar şi produse de băcănie care asigură completarea coşului zilnic, mărci consacrate în piaţă, furnizate de colaboratori.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO