Barrier, producător de uşi şi ferestre din Bacău, deţinut de familia Gârmacea, şi-a propus să-şi extindă semnificativ prezenţa pe pieţele internaţionale în 2024, în condiţiile în care mediul din România nu este prea ofertant în acest moment.
„Contextul actual, caracterizat prin incertitudinea pieţei naţionale, lipsa programelor susţinute de reabilitare termică a clădirilor şi nivelul preţurilor din România, ne îndreaptă atenţia şi resursele către explorarea şi consolidarea poziţiei noastre pe pieţele externe. Strategia noastră se concentrează pe intensificarea prezenţei în piaţa europeană, cu scopul de a face această regiune o componentă majoritară în structura noastră de vânzări“, spune antreprenorul Adrian Gârmacea.
Principalele ţări pe care le vizează Barrier sunt Olanda, Marea Britanie şi Germania, compania fiind deja prezentă în alte state, precum Belgia, Elveţia şi Ungaria, prin intermediul francizelor. Compania vinde şi în alte ţări, ca Franţa, Austria, Italia, chiar şi în Asia şi Africa, în special în nordul Africii şi Orientul Mijlociu, dar fără ajutorul francizelor. În total, Barrier are aproximativ 50 de francize care funcţionează atât în România, cât şi în străinătate.