Cele mai frecvente spoturi publicitare difuzate luni seara în prime-time pe trei dintre cele mai urmărite posturi TV din România au fost la produse din industria farma şi retail farma, la alimente şi băuturi, servicii de telecom, dar şi cosmetice, dintr-un total de 112 reclame.
Astfel, luni seara, în intervalul orar 20.00-21.00, medicamentele eliberate fără prescripţie medicală (OTC-uri, - n. red.) au fost reprezentate de 46 de reclame, o pondere mai ridicată ca de obicei, urmate de alimente şi băuturi (21 de reclame), servicii din industria telecom (6), dar şi cosmetice (5).
În ce priveşte industria farma şi retail farma, la fel ca acum două săptămâni, cele mai multe spoturi publicitare din prime-time (9) au fost la OTC-uri precum Nurofen Răceală şi Gripă, Nurofen Junior 7+ sau Strepsils, branduri ale gigantului britanic Reckitt Benckiser folosite pentru tratarea răcelii şi gripei.