Companii

Radu Savopol, Co-founder & General Manager, 5 to go: Bat multe companii la uşă, să cumpere businessul sau brandul, dar nu am făcut o evaluare

Radu Savopol, Co-founder & General Manager, 5 to go: Bat...

Autor: Roxana Rosu

04.10.2017, 12:51 697

Un brand este ceea am simţit eu dimineaţă, când am deschis un coffee drive in Mogoşoaia, şi 40 din primii 50 de clienţi ştiau de 5 to go. Asta e un brand, ce am construit în 5 ani. Sunt branduri la care e greu să le pui o valoare. Noi putem mult suflet în ele, toţi micii antreprenori români, a spus Radu Savopol, Co-founder & General Manager, 5 to go.

Brandurile se dezvoltă mai rapid acum, e mai uşor. Noi facem 3 ani de la lansare. Nu am inventat noi cafeaua, nici modul de a-l vinde to go, dar am adus produse inedite.

Am făcut şi un pub, un brand de 20 de ani, un reper deja în Bucureşti.

La 5 to go s-a făcut ca la carte. Eu am desenat logo, sunt designer.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO