Companii

Restaurantul Pescăria lui Matei din Agigea a ajuns la vânzări de 12 mil. lei în 2018, plus 22%, cu un profit de 3,7 mil. lei. „În weekend-uri este mai mult decât plin, nu putem onora toate comenzile.”

Restaurantul Pescăria lui Matei din Agigea a ajuns la vânzări de 12 mil. lei în 2018, plus 22%, cu un profit de 3,7 mil. lei. „În weekend-uri este mai mult decât plin, nu putem onora toate comenzile.”

Pescăria lui Matei este un business de familie, fondat în 2012, care a crescut constant de la un an la altul datorită cererii mari pentru preparatele din peşte.

Restaurantul Pescăria lui Matei din Agigea, controlat de Matei Datcu, un tânăr la a treia generaţie de pescari, a finalizat anul 2018 cu afaceri de 12 milioane de lei, în creştere cu 22% faţă de anul anterior, arată datele publice de la Ministerul de Finanţe şi calculele ZF. Compania şi-a mărit profitul net la 3,7 milioane de lei anul 2018, faţă de 3,1 milioane de lei în anul 2017, arată aceeaşi sursă. În restaurant lucrau 54 de angajaţi anul trecut, potrivit mfinante.ro.

„În weekend-uri este mai mult decât plin, vine multă lume şi nu putem onora toate comenzile, de aceea nu mai luăm rezevări.  Se aşteaptă şi două ore pentru o masă. Este turism de weekend, în timpul săptămânii cererea este mult mai mică. Pentru acest an estimez o creştere cu 5% a afacerilor”, a spus pentru ZF Matei Datcu, proprietarul restaurantului.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO