Retail&Agrobusiness

Animax continuă extinderea reţelei de pet shops de pe piaţa locală cu investiţii de peste 100.000 de euro în două noi magazine. Până la sfârşitul anului, compania are planificate încă şase deschideri şi estimează afaceri de 60 mil. euro, plus 15% an/an

Animax continuă extinderea reţelei de pet shops de pe...

Autor: Cristina Bellu

20.09.2022, 12:41 174

Lanţul de pet shops Animax, parte a grupului Pet Network International,  anunţă deschiderea a două noi magazine, unul în Bucureşti şi unul în Turda, în urma unei investiţii totale de peste 100.000 de euro.

Până la sfârşitul anului, oficialii companiei spun că au planificate încă şase deschideri şi estimează venituri în creştere cu 15% faţă de 2021, când afacerile au ajuns la 52,5 milioane de euro.

„Avem peste 500 de angajaţi, iar numărul acestora creşte cu fiecare magazin deschis, ceea ce ne dă un avânt tot mai puternic pentru extinderea reţelei. Şi în 2023 vom continua expansiunea la nivel naţional”, spune Ioana Socaciu, Head of Retail Animax România.

Reţeaua omnichannel de produse şi servicii pentru animale de companie Pet Network operează în Europa de Sud-Est prin mai multe branduri prezente în România, Croaţia, Slovenia, Serbia şi Bulgaria.

Pe plan local, lanţul este prezent prin brandurile Animax şi MaxiPet.

Pet Network a fost creat în 2018, după ce TRG a achiziţionat şi a fuzionat trei businessuri în domeniul produselor şi serviciilor pentru animale de companie prezente în sud-estul Europei - Pet Centar (Croaţia, Serbia şi România), Animax (România) şi Mr. Pet (Slovenia).

Primul magazin Animax (marcă inregistrată) a fost deschis de către compania Pet Product în urmă cu 21 de ani. Ulterior, extinderea a avut loc în mai multe zone ale Bucureştiului, precum şi în alte oraşe din ţară.

Astăzi, Animax a devenit una dintre cele mai importante mărci înregistrate de pe piaţa de profil şi cel mai extins lanţ de petshopuri din România, cu 116 magazine la nivel naţional.

Piaţa de hrană pentru animale de companie şi de alte produse adiacente a sărit în 2020 pentru prima dată pragul de 3 miliarde de lei, după un galop de circa 23% în pandemie, un an atipic în care oamenii au stat tot mai mult acasă şi au decis în număr mare să aibă un prieten necuvântător.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO