Retail&Agrobusiness

Antreprenori locali. Agroland din Timişoara, brandul dezvoltat de Horia Cardoş, a ajuns la o reţea de 250 de magazine cu furaje şi la afaceri de 30 mil. euro

Horia Cardoş

Horia Cardoş

Autor: Florentina Niţu

13.03.2020, 12:09 127

„Strategia de achiziţii pe 2020 se concentrează pe o creştere a numărului de articole marcă proprie, precum şi alte mărci de la producători români.“

Compania Agroland din Timişoara, contro­lată de antreprenorul Horia Cardoş, care distri­buie furaje, pui de-o zi sau seminţe, a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 30 de milioane de euro, în creştere cu 3,4% faţă de anul anterior, potrivit reprezen­tan­ţilor firmei.

„Suntem dedicaţi furnizării de produse de calitate, locale şi sănă­toa­se (...)“, a declarat  Horia Cardoş, proprietarul Agroland.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO