Retail&Agrobusiness
Avându-l ca imagine pe Bruce Willis, brandul Hell Energy din Ungaria a ajuns pe primul loc în topul vânzărilor de energizante din România
Hell Energy, brand produs de compania cu acelaşi nume din Ungaria, a fost anul trecut liderul pieţei de băuturi energizante în volum, arată datele companiei de cercetare Euromonitor International.
Hell Energy se aşază astfel pe poziţia de lider pe o piaţă dominată de ani buni de Red Bull. Însă, Red Bull este numărul unu pe piaţă în ceea ce priveşte vânzările în valoare în retail.
„În afară de Ungaria, Hell Energy este lider pe pieţe precum Azerbaidjan, Bulgaria, România, Bosnia Herţegovina, Slovacia, Croaţia, Grecia, Cipru şi Macedonia“, se arată pe site-ul Hell Energy. Fabrica din Ungaria produce zilnic 7 milioane de doze cu băuturi energizante, o parte ajungând şi pe piaţa din România.
Consumul de băuturi energizante a ajuns în 2019 la peste 35 de milioane de litri, în creştere cu aproape 11% faţă de anul precedent. Faţă de 2015, consumul a avansat cu 40% conform calculelor ZF făcute pe baza datelor Euromonitor.
Hell Energy este urmat în clasamentul realizat în funcţie de vânzările în volum de Red Bull. Acesta este lider în funcţie de vânzările în valoare.
-
Când a izbucnit războiul din Ucraina şi preţurile la cereale au sărit în aer, fermierii romani au desfăcut şampania. Din păcate, acum s-au trezit cu pierderi după ce piaţa a fost inundată de cerealele ucrainene, iar preţul pe bursă a scăzut
-
Cu 40% au crescut acţiunile UiPath de la minimul istoric din 4 noiembrie 2022 încoace, adică primul unicorn românesc de pe Wall Street a luat 2 mld. dolari în capitalizare
-
Inflaţia a ajutat guvernul să se laude cu o creştere de venituri de 21% în 2022
-
ZF Real Estate by Storia.ro. Gabriel Voicu, vicepreşedinte, SVN România: „Vor exista atât segmente de piaţă unde preţurile locuinţelor vor înregistra scăderi, cât şi segmente unde creşterile vor fi de peste 10%“. Cele mai afectate segmente din piaţa rezidenţială vor fi cele conectate de cumpărătorii dependenţi de creditare
-
Adrian Ariciu, CEO al Metro România: Confortul şi proximitatea vor triumfa în oraşele aglomerate. Metro este activ pe segmentul cash&carry, adică se adresează companiilor, nu clienţilor finali, având local o reţea de 30 de magazine
-
Pagina verde. Tanczos Barna, ministrul mediului: Acolo unde magazinele mici nu se pot organiza pentru a colecta ambalajele din SGR, primăria poate prelua iniţiativa
-
Toate cele zece fonduri de pensii Pilon III au fost pe minus în 2022: de la 6,9% la AZT Vivace, 6% NN Active, cu grad ridicat de risc, la 5,5% BCR Plus, 3% Raiffeisen
-
Adrian Vasilescu, BNR: Trei sferturi din populaţia României mizează pe conturi bancare
-
Ana Dumitrache, CTP: În România lipseşte integrarea urbanismului la nivelul sateliţilor marilor oraşe. Avem trei tipuri de autorităţi care se contrazic
-
Un salariu pe zi. Un manager de dezvoltare de sisteme software câştigă între 2.000 şi 2.500 de euro net pe lună
-
ZF Agropower. Un nou trend prinde contur în agribusiness: O companie din Timiş a plantat plopi energetici pe 300 ha şi a trecut de la pierderi la venituri anuale de până la 800 de euro/hectar
-
Urmează ZF Power Summit, 21-23 februarie 2023. Christina Verchere, CEO-ul OMV Petrom, cel mai puternic executiv din România, participă la ZF Power Summit 2023. Care sunt planurile de dezvoltare ale primei companii locale care poate depăşi pragul de 10 mld. euro cifră de afaceri?
-
Pagina verde. Analiză ZF. Doar două treimi din apele României se află într-o „stare ecologică bună“. Ponderea este totuşi mai bună decât acum zece ani
-
eMAG le aruncă mănuşa băncilor: Împreună cu PayU vom majora limitele de credit acordate clienţilor la 8.000-10.000 de lei şi numărul de rate de la maximum 4 până la 12, va fi un credit de consum în contul de client
-
Afaceri de la Zero. Constantin Slav a extins restaurantul pe care îl avea în zona Titan din Bucureşti cu un loc de joacă şi plănuieşte o nouă dezvoltare, cu investiţii de 200.000 de euro
-
La trei ani după Brexit, liderii de business care au cerut divorţul Marii Britanii de UE o duc în general bine, în timp ce britanicii de rând suferă