Retail&Agrobusiness

Brandul KFC continuă să fie motorul grupului Sphera Franchise, contribuind cu peste 82% la afacerile concernului în primul semestru

Brandul KFC continuă să fie motorul grupului Sphera Franchise, contribuind cu peste 82% la afacerile concernului în primul semestru

Autor: Ramona Cornea

14.08.2019, 09:42 230

♦ Pe 30 iunie 2019, Sphera Franchise Group deţinea un lanţ de 92 de restaurante sub marca KFC în România, Republica Moldova şi Italia, o reţea de 23 de pizzerii şi 22 de puncte de livrare a pizzei sub mărcile Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery în România, şapte unităţi Taco Bell şi un restaurant Paul, tot pe piaţa locală.

Grupul de restaurante Sphera Franchise Group, care deţine francizele brandu­rilor KFC, Pizza Hut şi Taco Bell pe piaţa din România şi pe cea a KFC în anumite zone din Italia şi în Republica Moldova, a avut vânzări consolidate în valoare de peste 445 de milioane de lei în prima jumătate a anului, în creştere cu 27,3% faţă de perioada similară a anului precedent.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO