Retail&Agrobusiness

​Compania de curierat DPD a ajuns la afaceri de 71 mil. euro, după o creştere de 8% faţă de anul anterior

​Compania de curierat DPD a ajuns la afaceri de 71 mil....

Autor: Miruna Diaconu

21.02.2023, 11:55 222

DPD România, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa de curierat, a înregistrat afaceri de 71 mil. euro anul trecut, în creştere cu 8% faţă de anul anterior. Totodată, în 2022, compania a livrat peste 22 milioane de colete, aproape dublu faţă de perioada de dinainte de pandemie.

„Printre factorii care au asigurat această evoluţie, în condiţiile unui an complicat, marcat de războiul din Ucraina, criza energetică şi inflaţia, se află programul de investiţii în tehnologie şi infrastructură, în valoare de 2,8 milioane de euro, program care va continua şi în acest an”, a declarat Nadia Talpă, noul CCO DPD România.

În pofida unui an dificil, reprezentanţii companiei se aşteaptă la un avans de 10% al afacerilor în acest an.

„Chiar dacă anul 2023 se anunţă a fi unul complicat, într-un context geopolitic şi economic încă foarte fragil, ne propunem o creştere de peste 10% a cifrei de afaceri”, a mai spus Nadia Talpă.

DPD România are în plan investiţii de peste 3 milioane euro, o mare parte din sumă va merge către deschiderea unui nou centru logistic în Pantelimon.

Mai mult, DPD România şi-a consolidat poziţia pe segmentul livrărilor regionale, datorită serviciilor oferite magazinelor interesate de expansiunea pe pieţele din Polonia, Slovacia, Bulgaria, Grecia sau Ungaria.

„Vrem să venim în întâmpinarea magazinelor online din România care au în plan extinderea pe pieţele regionale, unde ratele de creştere a bussinesului sunt în acest moment mai mari decât pe plan local. Suntem preocupaţi ca totul să fie cât se poate de simplu pentru partenerii noştri, care să nu aibă de făcut decât să îşi traducă site-ul în limba pieţei pe care o vor aborda. Integrarea cu serviciile DPD România se va face apoi foarte uşor, iar noi vom putea începe imediat livrările către destinaţiile respective”, a mai adăugat Nadia Talpă, CCO DPD România.

Pentru anul acesta, DPD are în plan şi dezvoltare reţelei de puncte fixe de ridicare a coletelor, iar până la finalul lui 2023, reţeaua de pick-up a companiei să ajungă la 700 de puncte fixe.​​

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO