Retail&Agrobusiness

Conferinţă ZF Branduri româneşti. Levente Szell, director general al Agrosel: Sunt lanţuri de magazine care limitează brandurile româneşti

Levente Szell, director general al Agrosel

Levente Szell, director general al Agrosel

Autor: Simona Tatu

06.06.2018, 00:05 708

Producătorul de seminţe Agrosel din Câmpia Turzii, judeţul Cluj, controlat de antreprenori locali, a ajuns să lucreze cu o marjă de profit net de 13% după ce în 2011 a traversat o perioadă mai dificilă care a determinat restructurări în business.

„În 2011 ne-am confruntat cu o situaţie dificilă când un lanţ de maga­zi­ne a preluat un alt lanţ şi au decis să renunţe la colaborarea cu Agrosel. Am pierdut 10% din cifra de afaceri şi am concediat 10 oameni. Atunci mi-am data seama că nu e suficient să ai un produs de calitate, ci ai nevoie de ceva mai mult şi anume de brand“, a spus Levente Szell, director general al Agro­sel. El a fost prezent la sfârşitul lunii mai la conferinţa Branduri româneşti, organizată de ZF la Cluj-Napoca.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro