Retail&Agrobusiness

Dorina Mutu, cofondatoarea Annabell, un business cu afaceri de 317 mil. lei: Suntem la a doua generaţie de angajaţi ai Annabella. Ne dorim ca firmele din grup să rămână companii 100% româneşti, născute şi crescute aici

INTERVIU

Dorina Mutu, cofondatoarea Annabell, un business cu afaceri de 317 mil. lei: Suntem la a doua generaţie de angajaţi ai Annabella. Ne dorim ca firmele din grup să rămână companii 100% româneşti, născute şi crescute aici

Dorina Mutu, cofondatoarea Annabella: Dacă la începutul pandemiei comportamentul clienţilor era orientat către o suprastocare de produse, acesta s-a schimbat odată cu relaxarea restricţiilor. Ceea ce s-a schimbat însă, a fost creşterea bonului mediu, dar scăderea numărului de clienţi în raport cu anul 2019

Autor: Cristina Roşca

16.11.2020, 19:30 1737

♦ Reţeaua de magazine Annabella este cea mai puternică afacere antreprenorială din retailul alimentar, cu o cifră de afaceri anul trecut de 317,5 mil. lei, în urcare cu aproape 8% faţă de 2018 ♦ Compania cu sediul în judeţul Vâlcea are aproape 1.000 de salariaţi şi merge spre 90 de magazine ♦ Planurile companiei nu se opresc aici, pariul fiind pe expansiune.

„Actualmente, lanţul de magazine Annabella numără 85 de unităţi însă ne propunem să închidem anul finan­ciar cu 90 de magazine“, spune Do­rina Mutu cea care a cofondat afacerea în urmă cu mai bine de 25 de ani, alături de soţul său.

Annabella operează atât magazine de proximitate, cât şi supermarketuri, unităţile având o suprafaţă de vânzare medie de 300 mp. Cel mai mic magazin Annabella are o suprafaţă a spaţiului de vânzare de 150 mp, pe când cel mai mare măsoară 1.200 mp, ajungând la 2.000 mp dacă este inclus şi spaţiul de depozitare. „Clienţii nostri găsesc între 3.000 şi 12.000 de articole în magazinele Annabella“, adaugă antreprenoarea.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO