Retail&Agrobusiness

Germanii s-au decis: Steffen Greubel, membru în boardul Würth Group, preia conducerea grupului Metro. “Noul CEO va coordona următoarea etapă de dezvoltare a companiei ca business activ în comerţului cu ridicata”

Germanii s-au decis: Steffen Greubel, membru în boardul Würth Group, preia conducerea grupului Metro. “Noul CEO va coordona următoarea etapă de dezvoltare a companiei ca business activ în comerţului cu ridicata”

Steffen Greubel

Autor: Cristina Bellu

09.02.2021, 14:55 150

Consiliul de Supraveghere al grupului german Metro a decis numirea lui Steffen Greubel în funcţia de CEO, începând cu data de 1 mai 2021.  El îl succede pe Olaf Koch, care a părăsit compania la finalul anului trecut, rolul de CEO interimar fiind asigurat de atunci de o echipă formată din Christian Baier (CFO) şi Rafael Gasset (COO).

Steffen Greubel este în prezent membru în Consiliul de Conducere al Würth Group, jucător important în domeniul elementelor de asamblare, sistemelor de ancorare, adezivilor şi a cosmeticelor auto, unde a coordonat liniile de activitate esenţiale şi a supervizat toate proiectele strategice ale Consiliului de Conducere, inclusiv cele privind transformarea digitală.

Anterior, el s-a numărat printre parteneri în divizia dedicată segmentului retail european şi bune practici în zona de bunuri de consum a McKinsey & Company, oferind consultanţă cu accent pe vânzări, operaţiuni şi transformare. De altfel, în acea perioadă, Metro a fost una dintre companiile pentru care a oferit servicii de consultanţă.

"Sunt entuziasmat să preiau rolul de CEO al Metro la începutul acestui nou capitol al companiei axat mai mult pe activitatea în domeniul comerţului cu ridicata. Mi-am luat angajamentul să accelerez creşterea companiei şi, totodată, să creez valoare pentru clienţi şi parteneri”, spune Steffen Greubel.

Spre deosebire de retaileri, care se adresează clientului final, grupul german Metro e activ în comerţul cash&carry (angro), astfel că se adresează companiilor. Nemţii au două categorii mari de clienţi – revânzătorii (micile magazine) şi jucătorii HoReCa.

Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, Metro a generat vânzări de 27,1 miliarde euro.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO