Retail&Agrobusiness

Grupul de modă care deţine Kenvelo şi-a bugetat o creştere de 10% fără deschideri de magazine noi

Philippe Besadoux este unul dintre cei mai longevivi executivi, el conducând businessul de circa un deceniu

Philippe Besadoux este unul dintre cei mai longevivi executivi, el conducând businessul de circa un deceniu

Autor: Cristina Roşca

06.07.2017, 00:05 406
Grupul de modă Montecristo Retail, care deţine brandurile Kenvelo, Lee Coper, TimeOut şi Tom Tailor, şi-a bugetat pentru acest an o creştere de peste 10% a cifrei de afaceri, până la 43 de milioane de euro.
 
„În acest moment, considerăm că piaţa de modă din România este una stabilă. Noi, jucă­to­rii din piaţă, suntem cei care o influenţăm (nu factori externi – n.red.)“, spune Philippe Besadoux, executivul care conduce grupul.
 
Grupul Montecristo Retail este unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţă atât ca business, cât şi ca număr de magazine, cu peste 80 de unităţi sub toate brandurile. Pentru acest an compania nu mai vorbeşte de expansiune.
 
„Numărul total de magazine va rămâne acelaşi. Am făcut câteva mixuri între bran­duri, astfel încât numărul de magazine să rămână acelaşi“, mai spune Philippe Besadoux. Compania a decis să transforme o parte din magazinele monobrand în multi­brand, ajungând în total la aproape 20 de unităţi. Aceste magazine au în ofertă produse de la trei dintre branduri, respectiv Kenvelo, Lee Coper şi TimeOut. Magazinele Tom Tailor sunt în continuare monobrand.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO