Retail&Agrobusiness

KFC câştigă premiul Global Grand Effie pentru România, cu o campanie realizată de grupul de publicitate McCann şi UM România

KFC câştigă premiul Global Grand Effie pentru...

Autor: Cristina Bellu

13.12.2022, 09:55 134

KFC, reţeaua de restaurante de tip de fast-food administrată de Grupul Sphera,  a câştigat premiul internaţional Global Grand Effie, în premieră pentru România, în cadrul celei de-a doua gale a competiţiei internaţionale Global Best of the Best Effies, cu o campanie dezvoltată de grupul de publicitate McCann Worldgroup România şi agenţia de media UM România

„KFC este un brand experience-focused, iar acest premiu, pentru un proiect dedicat nişei de gaming, este o reconfirmare a experienţelor unice pe care le oferim clienţilor noştri”, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România.

Campania realizată de grupul de publicitate McCann Worldgroup România şi agenţia de media UM România a triumfat la categoria Brand Experience-Services, după ce local a câştigat două Gold-uri la Effie România 2021.

„Suntem în The Business of Creative Excellence. Asta înseamnă că venim cu soluţii creative inovatoare care rezolvă nevoile de business ale clienţilor noştri într-un mod eficient şi surprinzător. (...) Suntem extraordinar de bucuroşi să aducem un Global Grand Effie în ţară. O vedem ca pe o celebrare a relaţiei pe care o avem cu clienţii noştri ambiţioşi şi ca pe o reuşită pentru creativitatea şi strategia românească, în general”, adaugă Cătălin Dobre, Co-CEO & Chief Creative Officer McCann Worldgroup România.

Competiţia internaţională din 2022 a fost deschisă tuturor deţinătorilor de Gold şi Grand Effie locali, din toate regiunile şi din toate programele naţionale de Effie (premii care se acordă pentru eficienţa campaniilor publicitare).

„Ne bucurăm că am reuşit să dezvoltăm o conversaţie reală între KFC şi gamerii din ţară noastră, fiind implicaţi de la începutul proiectului prin expertiza noastră în comunităţile digitale, precum şi prin engagementul creat în canalele media relevante în cultura lor”, completează Mihai Trandafir, UM România Managing Director.


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO