Retail&Agrobusiness

Lanţul de cafenele TED’S Coffee a deschis o nouă cafenea după o investiţie de 44.000 de euro, dar compania analizează închiderea a trei cafenele din cauza eşuării negocierilor cu proprietarii unităţilor în contextul COVID-19

Lanţul de cafenele TED’S Coffee a deschis o nouă cafenea după o investiţie de 44.000 de euro, dar compania analizează închiderea a trei cafenele din cauza eşuării negocierilor cu proprietarii unităţilor în contextul COVID-19

Autor: Miruna Diaconu

19.05.2020, 19:33 334

Cea mai recentă cafenea deschisă sub brandul TED’S Coffee, fondat de Vasi Andreica, a fost inaugurată astăzi, 19 mai, în clădirea clădirea Globalworth Plaza (fostul Nusco Tower) din Bucureşti, după o investiţie de 44.000 euro, iar în următoarele două luni se vor mai deschide încă două cafenele în Bucureşti şi în Arad.

“Ca antreprenor, rămân optimist faţă de evoluţia mediului de business în ciuda perioadei de lockdown care a influenţat domeniul HoReCa. Credem că vom depăşi acest blocaj, iar planurile de dezvoltare rămân cele stabilite anterior, doar că vom avea o întârziere de aproximativ un an în aplicarea lor. 2020 este un an de reaşezare şi analiză a întregului business, o etapă de consolidare pe care oricum o aveam în vedere în perspectiva evoluţiei către o nouă etapă de dezvoltare”, a declarat Vasi Andreica, CEO TED’S Coffee CO.

Blocajul generat de pandemia de COVID-19 a reprezentat pentru TED’S Coffee şi o eşuare a negocierilor cu unii proprietari care determină lanţul de cafenele să analizeze închiderea sau relocarea unor cafenele. “Nu am încheiat toate procesele de renegociere a contractelor, dar cred că la final vom fi nevoiţi să închidem trei cafenele”, spune Vasi Andreica.

Începând cu 15 mai, lanţul de cafenele a început să îşi reia activitatea la cafenelele stradale, deschide doar în regim de take away. Următoarele locaţii care urmează să fie deschise sunt cele din clădirile de birouri, în funcţie de repopularea acestora, iar în ultimă fază se vor deschide cele din mall-uri, în funcţie de deciziile autorităţilor.

TED’S Coffee este un brand de cafenele lansat în anul 2013 care s-a dezvoltat la nivel naţional în centre comerciale, în clădiri de birouri şi stradal, prin mai multe concepte inovatoare. Fiecare concept are particularităţile sale, iar echipa TED’S  im-plementează mereu acel tip de cafenea care se pretează cel mai bine pentru locaţia respectivă.

 
AFACERI DE LA ZERO