Retail&Agrobusiness

Lucia Buzduga, general manager al magazinelor Il Passo: Intenţionăm să acordăm francize

Lucia Buzduga, general manager al magazinelor Il Passo: Intenţionăm să acordăm francize

Lucia Buzduga, general manager al reţelei de magazine de pantofi Il Passo: Când am început să vindem pantofi online, în 2012 - nici nu ştiam ce înseamnă online-ul, dar am învăţat - vânzările online reprezentau 3% din cifra de afaceri.

Autor: Roana Rotaru

01.05.2017, 00:06 690
Lucia Buzduga, general manager al reţelei de magazine de pantofi Il Passo, o afacere de 40 mil. lei în 2015 fondată de antreprenorul Petru Chiriac, spune că Il Passo va deveni francizor în următorii cinci ani ca urmare a creşterii producţiei de pantofi, ceea ce, alături de promovarea online, îi va asigura o mai bună recunoaştere pe plan internaţional. 
 
„Intenţionăm să creştem producţia astfel încât să devenim un pilon principal în acordarea de francize. Probabil că în următorii cinci ani Il Passo va deveni francizor. Ne gândim că în cinci ani va trebui să fim deja cunoscuţi pe plan internaţional, o dată prin intermendiul mediului online şi în al doilea rând poate prin intermediul francizelor“, a declarat Lucia Buzduga, general manager al Il Passo, în cadrul conferinţei ZF Retail 2017.
 
Aproape o treime din pantofii comercializaţi de Il Passo sunt produşi în România, potrivit reprezentantei companiei. Retailerul de pantofi deţine 17 magazine fizice, un outlet şi un magazin online, iar anul trecut Il Passo a investit circa jumătate de milion de euro într-o unitate de producţie de pantofi din Bucureşti.
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO