Retail&Agrobusiness

Mărcile private câştigă teren pe piaţa produselor de curăţenie şi pizza congelată

Analiză ZF

Mărcile private câştigă teren pe piaţa produselor de...

Autor: Cristina Roşca

05.04.2019, 17:38 277

Mărcile private se remarcă în mod normal prin preţul cu până la 30% mai mic decât al brandurilor consacrate.

Mărcile private dezvoltate de retaileri au revenit anul trecut în coşul de consum şi au ajuns la o cotă de 16,4% din piaţa de FMCG în 2018, cu un punct procentual mai mult decât în anul anterior, arată datele companiei de cercetare de piaţă GfK.

Ponderea acestor mărci diferă de la o categorie la alta, în unele cazuri ajungând ca produsele ce poartă nume precum K-Classic, Pilos sau Gusturi româneşti să urce pe podiumul celor mai vândute branduri din sector.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO